Flexibel och pålitlig lager- och leveranspersonal

Flexibel och pålitlig lager- och leveranspersonal

Om tjänsten som lager- och leveranspersonal

RAFZ Kontorsmöbler är ett litet men snabbväxande företag beläget i norra Stockholmsområdet.
Vi köper och säljer kontorsmöbler, både nytt och begagnat som levereras till kunden eller hämtas på plats hos oss. Vi tror på att hitta varandras styrkor, ta vara på dem och ge plats för utveckling. Vi söker nu nya engagerade och pålitliga lagerarbetare som verkligen har viljan och möjlighet att arbeta. Din attityd till att arbeta, utvecklas och lära dig nya arbetsuppgifter, väger tyngre än ett långt CV.

Då RAFZ Kontorsmöbler ännu är ett litet företag så är din pålitlighet och välvilliga inställning viktig för att skapa ett gott arbetsklimat där vi stärker varandra och tillsammans gör det möjligt för företaget att fortsätta växa i denna snabba takt.

Vi ser att du är:

  • Pålitlig
  • Okomplicerad
  • Arbetsvillig
  • Ansvarstagande
  • Har god fysik (tunga lyft kan förekomma)
  • Punktlig

    Du ska kunna behärska svenska, då det kan förekomma lite kundkontakt. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta mestadels lagerarbete, montering och kundleverans. På RAFZ Kontorsmöbler varierar uppgifter från dag till dag och efter behov.

    Förmåner:

    • Livförsäkring
    • Parkeringsplats
    • Personalrabatt
    • Tjänstepension

    Schema:

    • Dag
    • Måndag till fredag

    Det är meriterande om du:

    • Grundskoleutbildning
    • Körkort B

      Övrig information:

      Tillträde: Omgående eller efter överenskommelse

      Omfattning: 100%

      Jobbtyp: Visstidsanställning 6 månader med god chans till fast anställning.

      Placering: Vallentuna norr om Stockholm

      Varmt välkommen med din ansökan till kontakt@rafz.se! Bifoga gärna CV och personligt brev. Urval sker löpande

      sv_SESwedish
      X