Vanliga Frågor

Vanliga Frågor

Vad kostar frakten?
Lägg i dina önskade produkter i varukorgen och gå vidare till kassan så får du fram en leveranskostnad.

Hur lång leveranstid är det?
Expressleverans tar 1-3 arbetsdagar.
Ordinarie leverans tar 3-7 arbetsdagar.

Går det bra att betala via faktura?
Ja det går utmärkt. En kreditupplysning görs då och om allting ser okej ut efter upplysningen skickas en faktura. Är bolaget inte kreditvärdigt så kan vi skicka en förskottsfaktura, när vi sedan mottagit er betalning så levereras möblerna till önskad adress.

Kan jag betala med Swish?
Ja, vi tar emot betalningar med Swish.

Vi har möbler vi önskar sälja, hur går vi till väga?
Mejla information så som antal, vad för typ av möbler det är, var ni finns, när ni önskar bli av med era möbler samt bilder till info@rafz.se så återkopplar vi så snabbt som möjligt.

Vad har ni för garanti på era begagnade möbler?
Vi har minst sex månaders garanti på våra begagnade möbler. Vissa av våra begagnade möbler har längre garanti och då anges det i annonsen.

Har ni ångerrätt?
Privatpersoner har alltid två veckors ångerrätt på köp via webben från det att varorna mottagits. Vid retur står man själv för fraktkostnaden.

Vad kostar montering?
Montering kostar 495 kr/timme/montör.

Hjälpte inte dessa frågor och svar? Kontakta oss på info@rafz.se, 08-800100 eller skriv i chatten så återkopplar vi snarast möjligt!

sv_SESwedish
X